sophie heit 2012.10.17. 20:54

Samuzunk

Sziasztok!!!!Kicsit  elhanyagolt olvasóim....

Reich Samu megszületett  ...2012 10.10.-én 8:18 perckor. 58 cm és 3850grammal..érkezett meg azaz vették ki belőlem...Samu uraságot...

Elég keményen kezdődött a nap,már előbb betettek egy kisbabás anyuka mellé...de szerencsére másnap már a családi szobában voltam....Samut meglátni  nagyon érdekes volt..boldog voltam mosolyogtam (de szét voltam nyugtatózva szóval mámoros állapotban adtam neki két puszit és üdvözöltem Reich Samut... jujj mennem kell sírás van..

itt is vagyok....este lett...Tomi  büfiztet,én szoptattam....hulla vagyok szerintem a Tomi is...inkább írok holnap....:)kötelező lesz elmesélnem a történteket ...holnap mindent leírok most bezuhanunk az ágyba...Úgy nz ki samu elaludt juhúúúúúúúúúúúúúúú remélem jó éjszakánk lesz.....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szulocsatorna.blog.hu/api/trackback/id/tr384854846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása