sophie heit 2012.11.19. 14:59

Sámlizunk

Sziasztok!

Hát itt kérem szépen....zajlanak az események....

Pelenkázás,törlés,lepisilés,fürdetés,röfögés,sírás,ficánkolás,szuszogás de a kedvencem a mosolygás.....

Igen igen igen ...Nevetünk már..Nemrég olvastam egy cikkben volt,hogy nem baj ha valaki azaz az anyukanem a szoptatást tartja a legbensőségesebb dolognak...én például nem tartom annak nagyon...azaz oké szoptatom ő néz én nézem őt...összeérünk ...de valahol ezt inkább etetésnek vagy kiszolgálom az igényeit ..én így gondolom de nevetése hát imádom ..szóval nekem az jobban tetszik...vagy ha szagolgatom ő meg a kendőben alszik rajtam és lenyálaz nekem ezek a pillanatok jobban tetszenek,,,Szeretek sétálni vele bár most lerobbant a kocsi azaz nem most vagy kb 1 hónapja...de azóta is jön a szerelő(  .Az ő állítása szerint már mindig majdnem eljut hozzánk csak valami közbejön.... neki)..megértem nehéz ide eljutni hozzánk a moszkvától 10 percre lakunk...de sebaj ezért mindenhova gyalog megyek ..itt a környéken már szerintem az összes bokrot ismerem meg fát..hiszen sok helyre nagyon nem tudok eljutni mert ugye szoptatáshoz vagyok kötve...Samu haja elég viccesen nő ...ilyen szerzeteses..papos .oh óóóóóó ..Most itt mellettem fekszik feltolt popóval..hmm jó érzés ..Múltkor megérkezett az első levele...Mivel még fura volt kimondani hogy van egy Fiam ezt mondtam a postásnak...

-"igen a kisfiúnak lesz ott főnt)...hát ilyen a mamid Samu.. az első ultrahang képedet otthagyom a mekiben a szemetesben (de álljon itt ,hogy utána a  hősies anyai ösztön visszahívott és megkerestem és meglett  a szemetek között..hehe..konfetti és pezsgődurranás........

Samu jól alszik azaz hagy aludni minket...bár az egyik karja mindig kilóg a rácsos ágyból...én ezt úgy hívom Jancsikázik...(jancsi s Juliska)Jól megvagyunk így hárman azt szeretem nagyon amikor Tomin a Samu én meg Tomihoz bújok s hárman pihegünk a piros kanapén nah ez a pillanat a kedvencem jelenleg....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szulocsatorna.blog.hu/api/trackback/id/tr994914675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása