sophie heit 2013.01.16. 08:53

porszívó orrszívó szörny

Sziasztok!

Ittaz ideje ,hogy írjak nektek Samuról és a kis családomról...

Samu jelenleg náthás beteg,köhög de sebaj mert 3 hónaposak vagyunk....izeg-mozog és állandóan nevet...a kis fogatlan kisfiam....Hát eléggé megszerettem Samúrt...de néha nehéz......vele....Az a legrosszabb amikor nem tudom miért sír..még hogy fel lehet ismerni a sírását...hát én erre képtelen vagyok nekem mindig az ut az eszembe ,hogy éhes....Szóval most a legjobb barátunk ez a porszívó orrszívó szörnyűség..elég drva hangja van..de nem olyan vészes csak a neve is szörnyű....taknyos Samunak hatékony.....

Csak telnek a napok...pelenkából be,pelenkából ki.....A legnehezebb talán nekem ebben az anyaságban az ,hogy nem mehetek ide-oda..Itt van például a színház ...Nagyon várom már ,hogy Samuval mehessek színházazni ..jujjj de jó lesz......most arra várunk,hogy átforduljon ....dearanyos elaludt az ölembe búcsúzom kedves olvasóóóóó......pukk

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szulocsatorna.blog.hu/api/trackback/id/tr865021101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása