sophie heit 2013.01.22. 18:21

ágyatakarok most azonnall!!!

Sziasztok!Úgy döntöttem, hogy egy hónapban kétszer fogok jelentkezni...bezony...

Tegnap életemben először megcsináltam egy tipikus anyuka napot és nagyon nagyon nagyon elfáradtam....ez valami borzasztó kérem szépen....én  ezt nem fogom tudni csinálni és amúgy is szeretem a kupit..nem vagyok és Miss Domestos én igen is Kupis Zsofka vagyok...rácuppantam a főzésre is de,leblattyogni a piacra Samu a mellemen csüng hátizsákkal  a hátamon kezemben az esernyő mert persze ,hogy esik......és még a bevásárló kosárról ne is beszéljünk....Jajj voltam ilyen baba mama jógán ,hogy az mekkora hülyeség ...ilyen borzasztó volt....jájjjjj soh a de soha többet ..Negédes,ripacs kis manók hát komolyan leszarom a kis simi simi manókat...viszont egyre jobban izgat a baba úszás.....oda elmegyünk  visszatérve erre a jógás dologra találkoztam ott egy anyukával és beszólt ,"hogy mi van Samu nem szereti a jógát?"Nah hát visszafogtam magam és válaszoltam nem nem szereti (amúgy meg van ízlése mert ami nem tetszik a mamijának neki sem tetszik ennyi összeszoktunk...)-Szóval Samu ilyenkor szokott aludni ..(

-pedig válaszolhattam volna ezt is..

-amúgy tudtad ,hogy a Tádéról nekem mindig a malac jut az eszembe..(és szerintem mindnkinek )

mivel Tádénak hívták a kisfiát....persze azóta találkoztam vele és a kis mala.akarom mondani Tádékájával...kérdezte ,hogy fogok e járni nem nem és nem....remélem nincsen az olvasóim között Tádé...vagy Olyan leendő anyuka aki Tádénak akarja hívni a fiát..vagy Tádé a szerelme vagy a nagypapáját Tádé parancsnoknak hívták,vagy a Kutyáját akit elütött egy autó..nah jó kutyának nem rossz név...

visszatérve igen is van Anyák közötti mérkőzés..és ez nagyon nem tetszik nekem..én nem akarok ilyen lenni Samu akkor fog átfordulni amikor akar akkor fog ülni amikor akar és enni és inni és büfögni...és felállni és  én bÜSZKE LESZEK MERT Ő AZ ÉN KIS sAMUM..bezony...de most még csak egy helyben fekszik és nézi vagy a plafont vagy a cicimet vagy a szőnyegét...nem irigylem.....egész nap kicsit uncsi lehet....én meg azt nézem,hogy ő hogyan nézi a kis plafont  a cicimet és a szőnyegét és el is múlt egy

nagyon édes amikor gőgicsél és rám  mosolyog és pucérkodik és viháncol nah ezért jó ezt csinálni.......nálam elérte a célját mert  nagyon megszerettem ezt a kis zsiványt...jelentkezempárárám

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szulocsatorna.blog.hu/api/trackback/id/tr755036148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sophie heit 2013.01.22. 19:04:03

Ui:Azt elfelejjtettem odaírni,hogy a jóga oktató nagyon kedves volt csak nekem nem jött be ez a dolog....
süti beállítások módosítása