sophie heit 2013.03.02. 20:57

belesüt a nap a szemembe

És ez jó ....itt vagyok újra összefoglalva Samu egyre vidámabb és pufibb és hurkagyurkább és hajasabb (ezt csak én állítom)és hát érdeklődőbb...Az éjszakáink összefoglalva borzasztóak,én nem tudom,már 5 hónapja milyen az az egyhuzamban alvás..én nem ezt akarom..én fáradt vagyok és esténként mintha átváltoznék puffogok,dörmögök és legtöbbször nem is emlékszem mit mondtam,vagy tettem.....kezdek kimerülni..igen én aki állandóan ide-oda ment egy 74 centis fogatlan kopasz ordító pelusos nyert ez van el kell fogadnom..ez a kis hakapeszimakákó aki belőlem sarjadt átvette az irányítást...kettőnk fölött nem tudom mit várok jobban az éjszakákat vagy a nappalokat....de az este nyolc órát nagyon szeretem....jújj de mennyire ilyenkor van két órám ,hogy igen..mondjuk hogy sorozatozzam ugye milyen izgi....vagy csak úgy beszélgessek a Tomival...ketten legyünk de 11 kor jajjjj neeeeeeeeeeeeeeeee

felébredt a kis szörrrrrrrrrrrrrrrrrr..Samuu ne aludjál vissza tessék itt egy cumi semmi tessék itt egy cici mami ez már valami ....cicire rábukom szopi szopi..egy kis pis pelust reggel cserélnek..nah jó visszaalszom még de mindjárt felkelek két óra múlva megnézem,hogy itt vagy és nem mentél le bulizni..és finom bort inni az Instantba,Fogasházba,Iskolába,dürrerbe...és nem mentél el Moziba Színházba,Francia filmhétre,..mert ezt nem engedem.wáháháhááháháháháháh hát valami ilyesmi lehet a pici Samu fejébe..

De elkezdtük a mellétáplálást..Répa Úr és Sütő tök né nagyon kedvelik Samut...és az Arcát is...szóval most ez egy nehéz időszak még hogy az eleje..ez azaz ez is az eleje nah de értitek.....Most ez az ötödik hónap a para...viszont az idő gyönyörű és irány a város és a parkok....jelentkezem ágyőőőőőőőőő

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szulocsatorna.blog.hu/api/trackback/id/tr965113707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása