sophie heit 2013.03.18. 20:01

Samu és a Vírus Vilmos

itt vagyunk hapci....vagy b betűkkel tudnék írni  lecsapott a vírus és eltalált minket Samuval........whááááááá...utálok beteg lenni Apukám azt mondta,hogy szerinted Zsófi ki szeret ...és elgondolkoztam én gimiben szerettem mert akkor nem kellett suliba menni mondjuk ha nem voltam beteg akkor sem nagyon mentem.....de ez már régen volt..Most ért haza Tomi..tehát Samu már % hónapos lókötő....forog pörög repül találgassatok ezek közül mi nem igaz....szóval Március van és másfél hónapja nem mozdultam ki..,hogy hogy bírom sehogy...whááááááááááá de nem volt van más választásom..plussz ma elterveztem,hogy elmegyek de Samu közbeszól valamiért mindig ilyenkorra tervez egy kis betegségeskedést.....nagyon ki van szegényke..és én már meg sem érzem,hogy gész napés tényleg 9 kilóval mászkálok én leszek a fél izmos karú Zsófia aki a meicin labdát csak a jobb kezével 500méterreel tudja dobni..éljen éljen..de a bal kezével mi lehet????hát az egy ernyedt kéz...maradt...Samu sokat beszél a maga nyelvén tehát gagyog ....mosolyog a kis fogatlan ínyes ..zsiványom...roppant aranyos...állandóan követ.és néz és csak néz...olyan mintha belém látna...Neki nincs választása bírnia kell a humoromat...még nem is tud szólni..hogyha sok vagyok neki......Ő az első számú rajongóm...a Fürdőszobába be szoktam ültetni és néz miközben a híres pucér énekes előadja neki újabb szerzeményét.....persze nem hamisan...hanem túlmozgásosan.....:)

Nem tudom hány olvasóm van mert nem érdekel a statisztika...de szeretném ha lenne visszajelzés,hogy hányan olvastok..Cupp és ha a bacilusoktól elköszöntünk írok pukkkkkkkkk

..

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szulocsatorna.blog.hu/api/trackback/id/tr275143766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása