sophie heit 2013.10.30. 20:22

Ha marad a gyerekezés

Én tényleg élvezem az anyaságot..szerintem nagyon vidám és szórakoztató dolog.....de néha olyan jó ,hogy Samu már tud máshol aludni......és akkor ketten vagyunk azaz bocsánat hárman..most kicsit félek.....te jó ég mi lesz itt két pici fog srni tiszta kabaré lesz....jájjj..néha elfelejtem,hogy terhes vagyok és csak este jut az eszembe te jó ég an benne .sálálál van benne valami.....zaz valaki.....Most vagyok 15 hetes---és már néha érzem,hogy mocorog de még ritkán imádom ezt az érzést és annyira jó,hogy megint lesz..ez tényleg szuperrrrrr.....de azért az zavaró,hogy folyamatosan hánynom kell..és rosszúl vagyok és nem bírom a török kaját és a halat sem amit így szeretek.hmmmmm kifordul a belem a zsíros kajáktól én nem voltam ilyen most akarom visszakapni az étvágyamat ...viszonzt töménytelen mennyiségű mandarinnt tudok magamba gurítani.....Samu most beteg ...gondolkodunk a bölcsin---azaz szerintem szeretnénk ....csak hát igen majd valahogy megoldjuk pikk pakk pukk...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szulocsatorna.blog.hu/api/trackback/id/tr395606977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása