sophie heit 2014.01.10. 21:31

Sára a hasban...

Nah igen!!!!!

Hat honapos vagyok teljesen elröpült az idő meg ez az egész második terhességem...,hiszen itt van egy Zsivány úr személyesen aki leköti minden energiámat és időmet de hamarosan bölcsis lesz bizony január 22 -étől....csibe csoport oszlopos tagja lesz süni jellel a polcán....Már 15 hónapos ugye ugye   ...én sem gondoltam ,hogy fogom így tudni számolni azaz hónapokban de bezony mostanra megtanultam....és a mostani szokása..,hát vannak vicces szokásai...először is ez a rongy dolog mindenhová visszük magunkkal....de amiket mi tanítottunk neki Én azaz Zsófi arra büszke,hogy megtanította betenni a mosógépbe a szennyes ruháját mielőtt elmegy fürdeni ....

Tomi szerintem arra büszke,hogy a "kezeket a falhoz"mondatra mossa meg a fiát a kádban jajj mondjuk ezen én is nagyot nevettem amikor ezt megláttam.....

Sárával kapcsolatosan várom,hogy egy kicsit vele is törődjek és rá is jusson elég időm...de vicces terhestornát most kihagynám....de valamilyen formában hiányzik.....,hogy nem tudok befelé figyelni és néha rá is koncentrálni ha majd ezt olvasod Sára akkor bocsi de ez van....

tudom borzasztó a helyesírásom de Sára remélem ezt nem fogod tőlem örökölni jáááááájjjjj

Sára sokkal mássabb veled a terhességem és a hasam is most pont rugtál egyet..és már apukád is érzi ha rugsz...persze ő már inkább kint látna...én most kicsit izgulok az orvos nincs meg,hogy hol fogok szűlni az sincs mivel az előző dokinéni az a fhúúúúú de  a begyemben van jó már nincs de akkor ott volt Nega néninél nem akarlak....bár a korház nagyon menő volt ott aludhatott velem a Tomi meg minden és a beöntés is fantasztikus volt:)És kedvesek voltak velem Samu a Róbert Károly Magánklinikán született ....Sáránál vacilálunk ....nah a lényeg valahol meg fogsz születni ne izgulj...valahol ki fogsz jönni...április 27 én várunk ..ide a Kosztira már...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szulocsatorna.blog.hu/api/trackback/id/tr915751878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása