sophie heit 2014.03.22. 22:48

kilenc

Kilenc hónapja Sárával....juhééééééé Áprilisban meg is érkezik..már nagyon nehéz..lassú vagyok fáj a hátam rug nyom nem tudok aludni.....Samu is gyorsan motorozik ...én futni már nemtudok...ezért kitaláltuk Tomi leviszi gördeszkával...a töltésre és ott megfuttajuk...:)

Sára ...sajnos még nincs kész a szobátok Samuval mert hát pató pálal és pálnéval......fogtok együtt élni..akik ráérnek arra még....ezt a mondatot nagyon szeretik és be is tartják....de mire ide érkezel a Kosztira ígérem nem nem én apukád Tomi ,..hogy legalább lesz ágyad..annak is nagyon kell örűüni:)....nálunk...

Samu bölcsis lett és 1 hónap betegeskedés után be is szokott....csak 5 órát van ott ebből 2,5 let alszik és autózik...Sára jelenleg szétrug....áuuuuu

Samu 17 hónapos iszonyatosan aranyos mindent ért de nem beszél..csak intézkedik...de azt olvastam,hogy egy gyereknek jogában áll hallgatni 3 éves koráig és ez nekem nagyon tetszik...szóval én nem izgulok ezen Tomi is pamm-pammozot 2 éves koráig...

Múltkor volt egy Motor hinta balesetünk a János kórházban elég para volt valami íny fék leszakadt tiszta kacsaszája lett a Samunak...de legalább újabb kisvakondal bővűltünk mert Samu most teljesen rá van cuppanva.....állandóan a Kisvakondot nézné...nem tudom,hogy ti láttátok-e már a nyuszi szülős részt hááááááát pazar..vicces...Sáráról felteszek ide egy képet....várunk ám....te jó ég mi lesz itthon 2 gyerek....és az egyensúly..és a féltékenykedés..jajj remélem szeretni fogják egymást és én is egyensúlyt tudok majd tartani a kettő kópé kközött ez olyan nehéz lesz ettől nagyon félek,,,,,,,,,vannak aggodalmaim -e téren...de majd csak akkor fogok visszatérni rá ha itt van már 2 gyerek...Sára várlak ..Samunak szoktalak említeni és ő képzeld megsimogatja a hasamat ki vagy rakva a hútőre....bár nem tudom te mit érzel és Samunak mennyi jön le ebből az egészből de remélem nagyon jó testvérek lesztek és segíteni,támogatni,megérteni,veszekedni,kiabálni,verekedni,toporzékolni ,írigykedni fogtok de akkor is mindig ott lesztek egymásnak ez a legnagyobb dolog amit egy szülő adhat szerintem a gyerekének egy testvért és bízok benne ..hogy ti ezzel élni fogtok....ha nem akkor irgumm -burgumm--...hehehehe cupák

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szulocsatorna.blog.hu/api/trackback/id/tr15874598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása